Veelgestelde vragen
 
  • Bestelling
  • Betaling
  • Levering
  • Retour

Bestelling

Hoe bestel ik?
U kan al onze artikelen die in voorraad zijn bestellen en in jouw winkelmandje plaatsen. Om uw bestelling af te ronden dient u de betaling uit te voeren. 

Kan ik artikelen reserveren?
Je kan een artikel reserveren voor een periode van 3 dagen als je deze graag ter plaatse komt afhalen. Hiervoor dien je telefonisch of per contactformulier met ons contact op te nemen. We helpen jou dan graag verder, ook met eventueel advies.

Het artikel is niet meer voorradig? Kom dit terug binnen?
Voor meer info gelieve ons hiervoor telefonisch of per contactformulier te contacteren. Het kan altijd zijn dat wij een bepaald product terug inkopen na uitputting van stock, indien dit bij onze leverancier nog voorradig is. Onze contacten met leverancier Bejewels/BaBeZa is hier heel flexibel in, dus vraag gerust of wij het artikel nog kunnen bestellen.
OPGELET! De klant die zich in de winkel bevindt heeft ook voorrang op de voorraad. 



Heb je vragen over een artikel? Maat? Pasvorm? Kleur?
Al onze artikelen worden met de grootste zorg uitgebreid omschreven, bij de omschrijving van het artikel. Maar heb je toch nog vragen? Aarzel dan zeker niet ons telefonisch of per contactformulier te contacteren. We helpen jou graag verder.


Betaling

Uw aankoop kan online worden betaald via het beveiligde betalingssysteem CCV-pay.

U kan op de betaalpagina kiezen tussen de verschillende directe online betalingsmogelijkheden. Als u het gewenste betaalmiddel hebt geselecteerd komt u terecht op de beveiligde betaalpagina van CCV-pay.

Nadat uw betaling is afgerond ontvangt u per e-mail onmiddellijk een bevestiging van u bestelling. En maken wij jouw pakketje klaar voor verzending.


Levering

Onze leveringen worden in samenwerking met B-post gedaan en zijn gratis vanaf €100 binnen België.

De levering gebeurt op het door u gekozen adres (thuisadres, werk, buur, familie...)

Elke bestelling binnen België wordt in principe binnen de 2 à 3 werkdagen geleverd.
Wij streven ernaar om deze gemiddelde termijn te respecteren , maar zijn niet aansprakelijk indien deze wordt overschreden door uitzonderlijke omstandigheden. De leveringstermijn kan tot een maximum van 30dagen worden overschreden. 

De leveringskosten voor pakketten onder de €100 binnen België zijn €6.95, voor Nederland en Frankrijk bedragen deze kosten €9.95. 

​Indien u niet thuis bent om het pakketje in ontvangst te nemen zal de postbode een briefje nalaten waarmee u het pakketje kan gaan afhalen.
 

Retour

U kan u bestelling retour sturen en dit tot 14 dagen na levering van uw pakketje. Hiervoor dient u ons eerst een mail te sturen naar info@matthiselle.be met uw bestellingsnummer.
U ontvangt dan een retour formulier, die u dient in te vullen en bij te voegen bij de retourzending.
De verzending van de retour valt ten koste van de klant.
Bij het terugsturen dienen de artikel(s) in perfecte staat te zijn zoals ontvangen.     
  • ongebruikt/ongedragen
  • onbeschadigd
  • compleet met alle toebehoren en labels
  • zonder vlekken of indringende geuren
  • artikelen moet nog steeds voldoen aan het beeldmateriaal van versturing
Indien dit niet het geval is, zal uw retour geweigerd worden. En zal er geen terugbetaling plaatsvinden.
Alle sales/outlet artikelen worden niet geruild!
U kan u retour via verzekerde zending van B-post terug sturen naar:
         MatthisElle Fashion
         Lessensestraat 39
         9500 Geraardsbergen
U dient ons het trackingsnummer door te mailen zodat wij de zending kunnen opvolgen.
Bij aanvaarding van uw retour storten wij het betaalde bedrag – de terugzendingskosten terug op de rekening waarmee u de bestelling deed en dit uiterlijk binnen de 14 dagen.
 
Heeft u toch nog vragen neem dan contact met ons op via het contactformulier.